23.10.09


Ongi esmene veerand läbi saanud. Lisaks sellele, et lapsed on oluliselt rohkem endase tarkust juurde saanud ning hakanud tasapisi aru saama, mida kool ja koolielu endast kujutavad, on nad osa saanud paljuski muust, mis otseselt tunde ja õppimist ei puuduta.
On olemas esimesed kogemused müügitöös; käisid lasteaias etendust vaatamas; said teada, mis asi on õpetajatepäev; käisid terve kooliga matkal, kus tutvusid eluga rabas; vaatasid kinos vahvat multifilmi; tutvusid Tallinna vanalinnaga, kus nad otsisid Raekoja platsi "naba", otsisid millises majas ning millise akna taga on kunagi Kuradi pulmad toimunud, püüdsid tuulelippude järgi ära arvata, millises majas elas kunagi väga ammu linnatimukas, uurisid, millega on täidetud Tallinna vanim pärn Pühavaimu kiriku juures ning nautisid kaunist vaadet Tallinnale Patkuli vaateplatvormilt; said osa mõnest "Tagasi kooli nädala" raames toimunud külalisõpetaja tunnis.
Ma lihtsalt pean jälle kiitma, kui tublid lapsed 1. klassis on. Väga suur enamus lõpetas 1. veerandi, kas ainul "väga heade" või "väga heade ja heade" tulemustega. Need üksikud, kellel siiski mõni asi vajab veel harjutamist, on ka tegelikult võimelised mõninga pingutuse tulemusena saavutama vähemalt "väga head ja head" hinded ja hinnangud oma tunnistusele.
Teisest veerandist muutub hindamine juba konkreetsemaks ning lapsevanematele arusaadavamaks - lapsed hakkavad hindeid saama. Selle tõttu palungi, et need vanemad, kes pole veel ennast registreerinud e-kooli kasutajaks, seda kindlasti teeksid, et lapse hinnetega kursis olla. Annan endast parima, et ka kõik hinded päevikusse jõuavad, kuid paraku 1. klassi kõrvalt seda vaba hetke ning momenti õpilaspäevikusse hinnete sissekandmiseks ei ole mul alati võimalik leida, mistõttu kõik hinded ei pruugi päevikus kajastuda.

Pildil on õpilased, kes 1. veerandi lõpuks saavutsid ainult "väga head" tulemused.

1 kommentaar:

  1. Tänud õpetajale tubli töö eest, mis ta lastega on teinud.

    Ilusat vaheaega!

    VastaKustuta