9.10.09

Ja saigi järjekordne nädal läbi. Terve selle nädala teemaks oli meil matemaatika. Esmaspäeval täitsid lapsed erinevaid matemaatilisi töölehti.
Teisipäeval lisaks plaanijärgsetele matemaatika teemadele proovisime peastarvutamist 10 piires, mis õnnestus lastel vaatamata sellele, et me pole veel arvudega tutvust teinud, üsna hästi.
Kolmapäevases matemaatika tunnis joonistasime arvupilte, mis alguses tekitasid lastes segadust, ent näidiste põhjal sai asi selgemaks ning töö oli nende jaoks põnev.
Reedel lõpetasime matemaatikanädala matemaatiliste võistlustega, mis toimusid saalis.
Esimeseks ülesandeks oli 6-liikmelisel rühmal peast arvutamine, mille käigus tuli lastel kleepida paberile tehe ning sellele leida vastus ja see samuti paberile kleepida õige tehte järele. Minu meelest oli 1. klass väga tubli, sest jäi arvutamisel alla ainult kõige vanemale - 4. klassile, 2. ja 3. klassil võttis rühmas peastarvutamine oluliselt kauem aega.
Teises ülesande tarbeks jaotati kõik algklassiõpilased kuude rühma. Võistkonna liikmetel tuli joosta saali lõpus oleva paberini, millel olid erineva raskustasemega tehted ning neile tuli leida ükshaaval vastused. Mind üllatas väga, et nii mõnigi esimese klassi õpilane oskab peast arvutada lausa 100 piires.
Veendusin jällegi, kui tublid ja targad õpilased mul on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar