4.6.10

Ilusat vaheaega!

1. kooliaasta ongi juba läbi saanud. Vahva oli!
Minu meelest on kõik mu lapsed (jah, pean neid natuke oma lasteks tõepoolest :) ) on omal moel armasad ja vahvad ning ülimalt tublid.
Olen kindel, et nad said 9 kuu jooksul targemaks ning õppisid palju uut. Õppimise all ei pea ma silmas ainult koolitunnis omandatut, kuigi tervelt 9 puhast viielist on juba omaette saavutus, vaid ka kooliväliseid üritusi.
Minu meelest on lausa suurepärane, et juba oma esimesel kooliaastal suutis 1. klass niiöelda ära teha 2. ja 3. klassile matemaatikapäeval, jäädes alla vaid algklasside vanimale klassile.
Jõulupeoks valmistudes saime üsna kerge vaevaga selgeks kantritantsu. Jaanuaris saavutasid nad tantsupäeval oma vanusegrupis 1. koha.
Aprillis võitsid nad samuti Playboxis oma vanuserühmas.
Võiks ju arvata, et õpetaja tegi siinkohal palju tööd, kuid tegelikkuses olenevad sellised asjad hästi palju lastest endist ja nende soovist ning tahtmisest midagi teha ja hästi teha. Seda tahtmist on neis väga palju! Ja samuti oleneb siinkohal hästi palju kodust, kuivõrd toetav ta kooli suhtes on. 1. klassi laste õpi- ja tunnivälised tulemused tänavad ja kiidavad kodu oluliselt paremini, kui mina seda teeksin.
Suur-suur aitäh vanematele toetuse ja koostöö eest ning selle eest, et te oma lastest nii tublid tegelased kasvatanud olete!
Palju päikselisi päevi, sooja mere-järvevett ja mõnusat puhkust!

Click to play this Smilebox slideshow: Kooliaasta lõpuaktus
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Photo slideshow customized with Smilebox

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar